Monday, February 2, 2015

चरी उड्यो / Knockin on

G              D       Am
चरी उड्यो बादल छुनलाई
G              D       C
चरी उड्यो बादल छुनलाई

Repeat G D Am    G D C


G                     D          Am
Mama take my guns away
G                    D            C
I can't shoot them anymore
G                      D             Am
That cold black cloud is coming down
G                      D              C
Feels like I'm knockin on heaven's door

G                         D                Am
Knock Knock knocking on heaven's door
G                         D                 C
Knock Knock knocking on heaven's door

Repeat G D Am    G D C


G                  D
लाको माया छोडेर
D                 G
बाचा बन्धन तोडेर
G             D
सिरिरिरी बतासमा
G                D
उड्यो चरी आकाशमा
G            D
भाग्यको खेल हो
G            D
गुडी जाने रेल यो
G              D
जुनिभरको सम्झना
Am
रोइ बस्ने मेल भो
C
रोइ बस्ने मेल भो
C          Em   G
रोइ बस्ने मेल भो


G              D      Am
चरी उड्यो बादल छुनलाई
G             D       C
चरी उड्यो बादल छुनलाई
G             D       Am
चरी उड्यो बादल छुनलाई
G            D  
म बसेको रेलै गुड्यो
              C                            G
कान्छी बसिन एक्लै रुनलाई
G             D
म बसेको रेलै गुड्यो
                 C                          G
कान्छी बसिन एक्लै रुनलाई,  लौ लौ
G             D
म बसेको रेलै गुड्यो
              C                            G
कान्छी बसिन एक्लै रुनलाई,  दैब
G            D
म बसेको रेलै गुड्यो
            C                         G
कान्छी बासिन एक्लै रुनलाई

G
वनकी म चरी कल्ले
D
सुन्ला कठै बरी मेरो
C
मनको बिलौना

Repeat G D C

G
मनको बिलौना मेरो
C
मनको बिलौना
G
मनको बिलौना





No comments:

Post a Comment